چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400
گزارش عملکرد جهاد دانشگاهی استان خوزستان

دیدار ایت الله جزایری با رییس جهاد دانشگاهی خوزستان

دیدار ایت الله جزایری با رییس جهاد دانشگاهی خوزستان

سیدعلیرضاعلوی، رییس جهاد دانشگاهی خوزستان با زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان دیدار کرد. 

در ابتدای این دیدار آیت الله موسوی جزایری پس از استماع گزارشی از عملکرد جهاد دانشگاهی استان خوزستان گفت: خدا را شاکریم که جهاد دانشگاهی استان خوزستان عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و این سازمان بسیار بروز و  فعال بوده و در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد بطوری که همواره در ارزیابی های کشوری جزء سه جهاد دانشگاهی برتر کشور بوده است.

رئیس حوزه علمیه خوزستان در ادامه به وضعیت اسفناک استان خوزستان درزمینهٔ پارک علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان‌های مختلف کشور پارک‌های علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده و عملکرد بسیار مناسبی دارند ولی متأسفانه استان خوزستان آن چنانچه بنده خبردارم در این زمینه بسیار ضعیف است.

وی افزود: بنده بسیار نگران این وضعیت استان خوزستان هستم و در دیداری که با استاندار جدید خوزستان داشتم این مسئله را با ایشان در میان گذاشتم. 

آیت ‌الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: متأسفانه در استان خوزستان استاندارهای مختلفی عوض‌شده‌اند ولی هیچ‌کدام از آن‌ها در این زمینه فعالیتی انجام نداده‌اند درحالی‌که کسی که استاندار یک استان می‌شود عندالله مسئول است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: چه کسی باید پاسخگوی این وضعیت استان خوزستان باشد؟ مگر نه این است که باید وجدانمان در نزد پروردگارمان آسوده باشد؟ ما باید احساس گناه کرده و به خاطر کارهایی که باید انجام می‌دادیم ولی ندادیم به درگاه الهی توبه و استغفارکنیم.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان تصریح کرد: شتاب بخشی به حرکت کاروان علمی استان خوزستان باید در اولویت کار جهاد دانشگاهی خوزستان قرار گیرد و بنده از جهاد دانشگاهی استان خوزستان انتظار دارم این مسئله را در اولویت اول کار خود قرار دهد. 

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع رسانی دفتر زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان حضرت آيت الله سید محمد علی موسوی جزایری (مد‌ظله‌العالی)