جمعه 05 دی 1399

نشست مسئولین قرارگاه فرماندهی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری

نشست مسئولین قرارگاه فرماندهی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری

ملت ایران همواره لبیک گوی هل من ناصر بوده‌اند/حوزه علمیه خوزستان مانند گذشته آماده کمک‌رسانی در عرصه‌های گوناگون است

آیت الله موسوی جزایری شامگاه گذشته در نشست مسئولین قرارگاه فرماندهی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان خوزستان از فعالیت های صورت گرفته تقدیر کرد و گفت: اقدامات سپاه پاسداران و سازمان های کمک کننده در این طرح در راستای محرومیت‌زدایی بسیار روحیه‌بخش است و بنده از همه عزیزانی که همکاری کردند تشکر میکنم

ایشان افزود: عده‌ای نزد امیرالمؤمنین علیه السلام آمدند و عرض کردند که شما وقتتان گرانبهاست چرا این وقت را به یتیمان و فقرا اختصاص می دهید؟ ایشان در پاسخ گفتند إنّ الإمامَ ابوالیتامی (امام پدر یتیمان است) حال که یتیمان پدری ندارند من باید برایشان پدری کنم.
شما عزیزان نیز فرزند امام و رهبری هستید و باید برای یتیمان پدری کنید و غمخوار محرومین باشید.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از بیانات خود به حضور و ایستادگی ملت ایران در عرصه های گوناگون اشاره کرد و گفت: ملت ایران ملت نجیب، غیور و با محبتی است، هر بحرانی که در کشور اتفاق می افتد ملت شریف ایران با همه سختی‌ها و فشارهای که متحمل شده‌اند لبیک گوی هل من ناصر هستند.

وی افزود: این عرق ملی است که در میان ملت ایران وجود دارد و با همه مشکلات در امور خیر پیش قدم هستند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان از آمادگی اين حوزه برای امر کمک‌رسانی خبر داد و گفت: طلاب جهادی خوزستان فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های سازندگی و کمک‌رسانی و همچنین بحران‌هایی مانند سیل‌، کرونا و... انجام داده‌اند، اکنون نیز بنده و حوزه علمیه خوزستان آمادگی خود جهت کمک در این طرح را اعلام می‌کنیم.


ایشان افزود: از جمله برنامه‌ها و طرح‌هایی که دنبال می‌کردیم این بود که در هر محله ای مسجد آن محله سنگری باشد برای امر کمک رسانی، که در برخی محله ها اجرایی شد و نتایج خوبی حاصل شد. با تقویت این طرح می‌توانیم کمک‌های بیشتری در راستای محرومیت زدایی انجام دهیم

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع رسانی دفتر زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان حضرت آيت الله سید محمد علی موسوی جزایری (مد‌ظله‌العالی)