يكشنبه 30 آذر 1399

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان به مناسبت روز پرستار

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان به مناسبت روز پرستار

آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تبریک روز پرستار بار دیگر بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: همه باید از دستورالعمل‌هایی که ستاد خصوصا در این ایام تعیین نموده پیروی کنند. در حوزه‌ی علمیه نیز اهتمام ما بر رعایت کامل اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دربخش دیگری از بیانات خود نسبت به پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان تاکید کرد و افزود: مطالبات و کارانه‌ی پرستاران و کادر درمان باید هرچه سریع‌تر پیگیری و پرداخت شود، البته این پیگیری‌ها و پرداخت‌ها در برابر جان‌گذشتگی‌های این بزرگواران، بسیار ناچیز است.

وی افزود: هزاران پرستار خوزستانی از روز اول شیوع ویروس کرونا داوطلبانه پای کار آمدند و تا پای جان مایه گذاشتند.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان در پایان سخنان خود بر ضرورت خودکفایی در تولیدات دارویی و بهداشتی تاکید کرد و گفت: در روز‌های اولیه مبارزه با ویروس کرونا ماسک بیمارستان‌ها به صورت روزانه از خارج از خوزستان تامین می‌شد اما با همت‌های صورت گرفته اکنون شاهد تولید روزانه یک میلیون ماسک در خوزستان هستیم که البته در سایر محصولات دارویی و بهداشتی نیز باید تولیدات افزایش یابد و به خود کفایی برسیم.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع رسانی دفتر زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان حضرت آيت الله سید محمد علی موسوی جزایری (مد‌ظله‌العالی)