پنج شنبه 28 بهمن 1400

آیت الله خضر، کوهی استوار در دفاع از اسلام و ولایت علی(ع) بود

آیت الله خضر، کوهی استوار در دفاع از اسلام و ولایت علی(ع) بود

 

حضرت آیت الله موسوی جزایری با تسلیت ارتحال آیت الله خضر به علما، حوزه های علمیه، عموم مردم استان و خانواده شان اظهارداشتند: آیت الله سید خضر، عالم جلیل القدر، از علمای بزرگ خوزستان و اهواز و از مجاهدان در راه خدا بود که حضور در مراسم تشییع پیکرشان و اقامه نماز بر چنین پیکری، مایه افتخار است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه ارتحال آیت الله خضر برای مان بسیار سنگین است، تصریح کردند: ایشان رو سفید و نیازمند دعایشان هستیم، تالیفات بسیاری در دفاع از ولایت دارد، در خدمت به اهل بیت(ع) منابرشان زبانزد و مدافع سرسختی برای انقلاب اسلامی بود که اگر همراهی شان نبود با مشکلات عدیده ای مواجه می گشتیم.

این فقیه بزرگوار ادامه دادند: حمایت ها و دفاع های آیت الله خضر از انقلاب اسلامی، غیرقابل بیان است، در جنگ تحمیلی نیز یاری رسان و خدمتگزار ارزنده ای بود و زبان از تقدیر و تشکر عاجز و ناتوان است و تنها می گوییم که ان شاءالله با اجدادشان محشور گردد.

حضرت آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه فرزندان به ویژه سید محمد راه پدر را در خدمت به اهل بیت(ع) ادامه خواهند داد، افزودند: آیت الله خضر در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، خدمات ارزنده ای انجام داد و پشتوانه محکمی در استان بود.

وی گفتند: آیت الله خضر کوهی استوار در دفاع از اسلام و ولایت علی(ع) بود، در جلسات اوائل انقلاب که شاهد شیطنت برخی افراد در سخنرانی هایمان بودیم، ایشان به توضیح و توجیه بیانیه ها و گفته هایمان می پرداخت.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به اینکه همگان احترام ویژه ای برای آیت الله خضر قائل بودند، عنوان داشتند: آیت الله خضر با بیانی شیوا، مردم را بخوبی قانع می نمود و شهادت می دهم که در حد توان به تلاش در راه اسلام پرداخت و فرزندان نیز راه پدر را ادامه می دهد.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع رسانی دفتر زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان حضرت آيت الله سید محمد علی موسوی جزایری (مد‌ظله‌العالی)