پنج شنبه 21 بهمن 1400

پیام فقیه بزرگوار حضرت آیت الله موسوی جزایری به مناسبت 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام فقیه بزرگوار حضرت آیت الله موسوی جزایری به مناسبت 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سم الله الرحمن الرحیم

 وَاللَّهُ يُؤَيِّدُ بِنَصْرِهِ مَن يَشَاءُ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَعِبْرَةً لِّأُولِي الْأَبْصَارِ

یوم الله بیست و دوم بهمن نقطه عطف تاریخ معاصر ایران است، این یوم الله مبارک ان شاء الله تعالی  با توفیق الهی استمرار عید سعید غدیر است که بدست حضرت خاتم انبیا محمد صلی الله علیه و آله در مورد امیر مومنان علی علیه السلام پایه گذاری شد ؛ زیرا اتمام نعمت ولایت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران در این روز مبارک تحقق خارجی گرفت.

این نصرت مبارک و این تحقق وعده الهی بر صبر ملت ایران مرهون خون هزاران شهید این سرزمین است، جوانانی که جان خود را در راه استقامت بر وحدت کلمه بر طبق اخلاص نهادند و در رکاب پیر و مراد همه ما حضرت امام خمینی رضوان الله علیه تقدیم نهال نو پای انقلاب کردند، نهالی که ما امروز متنعم از ثمرات و برکات آن هستیم مرهون ایثار و فداکاری خالصانه این بزرگمردان تاریخ است. 

من نیز به نوبه خود این ایام الله خجسته را به همه هم میهنان و دوست داران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض میکنم و تاکید میکنم امروز وظیفه ما به عنوان رهروان امام شهیدان زنده نگه داشتن یاد و خاطره مقاومت و مجاهدت مردم بصیر ایران و شهدای انقلاب اسلامیست. لذا، همه باید حضور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه را وظیفه الهی و اجتماعی خود بدانیم. 

من اطمینان دارم ملت شریف و بصیر ایران همان گونه که در طول این  چهل و سه سال انقلاب در امتحانهای مختلف سر افراز و سر بلند بیرون آمدند امسال نیز در صفوفی متحد، بر پایه وحدت کلمه، دوباره مشت محکمی بر دهان دشمنان، منافقان و بد خواهان انقلاب خواهند کوبید.

و من الله توفیق
موسوي جزایری
21 بهمن ماه 1400

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع رسانی دفتر زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان حضرت آيت الله سید محمد علی موسوی جزایری (مد‌ظله‌العالی)