سه شنبه 02 دی 1399

واکنش آیت‌الله موسوی‌جزایری به سخنان محمودامجد

واکنش آیت‌الله موسوی‌جزایری به سخنان محمودامجد

آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون گستاخی‌های اخیر به شخصیت والای رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: بنده هم‌صدا با مراجع تقلید، علما، فضلا، شخصیت‌های برجسته علمی و حوزوی، طلاب و ملت شریف ایران، آیت الله العظمی امام خامنه ای را در اوج تقوا و پرهیزگاری دانسته و این گستاخی‌ها را محکوم و فاقد اعتبار می‌دانم.

وی ادامه داد: بنده بیش از ۴۰ سال است که از نزدیک با مقام معظم رهبری در ارتباط هستم و شهادت میدهم که ایشان در تصمیمات و نظراتشان بسیار محتاط بوده و خیلی دقت می کنند که هر کلام و سخنی بر زبان جاری می کنند، بر اساس وظیفه شرعی و مبانی دینی باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: متأسفانه گستاخی‌های اخیر و حرف‌هایی که از زبان یک شخص معلوم‌الحال بیان شده، دقیقاً همان حرف‌های ملحدین ضدانقلاب و منافق بود. متأسف هستم که این فرد در دامن دشمنان افتاد و توسط منافقین احاطه فکری شد.

آیت الله موسوی جزایری افزود: فردی که چنین سخن می‌گوید، به تعبیر قرآن «وَاتْلُ عَلَیْهِمْ نَبَأَ الَّذِی آتَیْنَاهُ آیَاتِنَا فَانْسَلَخَ مِنْهَا فَأَتْبَعَهُ الشَّیْطَانُ فَکَانَ مِنَ الْغَاوِینَ * وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَکِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَی الْأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ فَمَثَلُهُ کَمَثَلِ الْکَلْبِ» قطعاً زبانش در اختیار شیطان قرار گرفته و به ورطه انحراف کشیده شده است.

وی ادامه داد: بنده از حدود ۳۰ سال قبل این فرد معلوم‌الحال را می‌شناختم، آن موقع خودش می‌گفت که تقویت رهبری واجب و تضعیف ایشان حرام است! او منبری و روضه‌خوان بسیار خوبی بود! اما متأسفانه به دلیل نزدیک شدن به جریان ضدانقلاب و منافقین از راه اسلام جدا شد و به گمراهی کشید.

زعیم حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: ما به تأثی از پیامبر اکرم(ص) از اینکه یک نفر چنین گمراه شده، ناراحتیم؛ راه او راه غلطی است که امیدواریم از سخنان خود برگردد و توبه کند.

آخرین‌ها
پايگاه اطلاع رسانی دفتر زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان حضرت آيت الله سید محمد علی موسوی جزایری (مد‌ظله‌العالی)